רשמית: מועד הדיווח בחוק מס דירה 3 יידחה לסוף חודש יולי

קבוצת בעלי דירות שעתרו נגד המס ביקשו  לדחות את מועד הדיווח ב-3 חודשים, במשרד האוצר הסכימו לדחייה של חודש אחד בלבד ■ צפי להחלטה סופית של העליון בחודש הקרוב ■ הטבות למוכרי דירה

מס דירה שלישית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב מס דירה שלישית/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
אורי חודי 21.06.2017

רשות המסים הודיעה רשמית כי מועד הדיווח הקבוע בחוק מס דירה שלישית יידחה לסוף יולי. "מנהל רשות המסים, משה אשר, בהתייעצות עם שר האוצר, משה כחלון, דחה את מועד הדיווח והתשלום לפי חוק מיסוי על ריבוי דירות ליום ה=31.7.17. עד למועד זה יהיה על בעלי שלוש דירות ומעלה להגיש הצהרה לרשות המסים עם פירוט נכסיהם ולשלם את המס על פי הוראות החוק". את ההודעה המלאה של רשות המסים ניתן למצוא באתר הרשות.

נזכיר כי עוה"ד יובל יועז ודורון ברקת המייצגים קבוצת בעלי דירות שעתרו נגד מס ריבוי דירות (מס דירה שלישית) ביקשו מבית המשפט לדחות את מועד הדיווח בשלושה חודשים, כפי שדחתה רשות המיסים את מועד הדיווח המקורי שהיה אמור לחול במארס 2017. עם זאת, במשרד האוצר הסכימו לדחייה של חודש אחד בלבד, וכך גם הסכימו השופטים.

נכון להיום שופטי בית המשפט העליון טרם קיבלו החלטה הנוגעת למס דירה שלישית ובשל הדחייה של מועד הדיווח בחודש נוסף יש המעריכים כי ההחלטה הסופית בנוגע לעתידו של המס השנוי במחלוקת צפויה להתקבל בחודש הקרוב.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בית המשפט העליוןרשות המסים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.