מוקד אמון 99 וריפורטי: סייר יגיע עד הבית וילווה במקרים דחופים

שת"פ חדש עם חברת Reporty יאפשר ללקוחות לדווח בלחיצת כפתור באפליקציה על סיטואציות בהן הם מרגישים לא בטוחים, תוך שידור וידאו בזמן אמת, מבוסס מיקום

שירות גלובס 22.06.2017

מוקד אמון 99 וחברת Reporty יוצאות בשיתוף פעולה חדש שיאפשר ללקוחות מוקד אמון 99 ליהנות מהשירות "סייר עד אלייך". לקוחות החברה יוכלו לדווח בלחיצת כפתור באפליקציה ישירות למוקד אמון 99 על סיטואציות בהן הם מרגישים לא בטוחים, ומבקשים ליווי של סייר שיגיע לביתם, תוך שידור וידאו בזמן אמת, מבוסס מיקום.

בנוסף, ללקוחות החברה תהיה אפשרות להתכתב בצ'אט עם המוקדן, במידה ואינם יוכלו לדבר מסיבה זו או אחרת. פרטים אלו יאפשרו למוקד השירות להעניק ללקוחות החברה את המענה הנכון ביותר, בזמן היעיל ביותר. הדיווח יתאפשר גם באזורים בעלי קליטה חלשה ובתוך מבנים סגורים, בזכות טכנולוגיה ייחודית שפיתחה החברה.

שימוש באפליקציית Reporty יאפשר ללקוחות החברה לדווח ישירות לא רק למוקד אמון 99, אלא גם, במידת הצורך, למוקדי החירום והביטחון השונים של מדינת ישראל - משטרת ישראל, כיבוי והצלה ומגן דוד אדום ולמוקדים העירוניים.

כיום מוטמע ממשק הניהול של Reporty בכל מוקדי מגן-דוד אדום באופן מלא, וברשויות מקומיות. הנהלת החברה מעריכה כי בחודשים הקרובים משטרת ישראל ומכבי אש יחלו להטמיע את מערכות הבית של Reporty במוקדי השירות שלהם, ויאפשרו לתושבי ישראל חוויית דיווח מלאה. כיום, דיווח דרך האפליקציה, למוקדים אלו, יפנה לשיחת חירום רגילה.

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.