סמארטפון חדש ב-280 שקל שלא נופל מהרבה מכשירים בשוק

הוא אמנם קטן חמוד וזול במיוחד, אך אל תתנו לכל זה להטעות אתכם: ה-jelly של חברת Unihertz הסינית כולל חומרה חזקה ומפרט מרשים שלא נופל ממכשירים רבים בשוק, לצד סוללה שיכולה להחזיק מעמד גם במשך 3 ימי שימוש

אנחנו לוקחים את מכשירי הסמארטפון שלנו לכל מקום, והם הופכים בהדרגה לחזקים וגדולים יותר. ועם זאת, לעיתים שימוש בסמארטפון מסורבל ויקר הוא פשוט לא נוח.

את המענה לצורך הזה מספקת חברת Unihertz יוניהרץ המפתחת את ה-ג'לי (jelly) - מכשיר טלפון נייד חכם, זול וקטן במיוחד.

הוא אמנם קטן וחמוד אך אל תתנו למראה שלו להטעות אתכם, הג'לי טומן בחובו חומרה חזקה. מעבד מרובה ליבות 1.1 ג'יגה-הרץ, 2 ג'יגה בייט זיכרון ראם ו-16 ג'יגה-בייט נפח.

עם מפרט שכזה גם אין צורך להתפשר על שימוש באפליקציות החביבות עליכם. הג'לי מופעל באמצעות אנדרואיד 7.0 - הגרסה העדכנית ביותר, ומסוגל להריץ את כל האפליקציות המוצעות לכם בגוגל פליי סטור.

לג'לי שתי כניסות המיועדות להכנסת כרטיסי סים, מתאים במיוחד לאנשי עסקים הנוהגים להחזיק יותר ממספר טלפון אחד ולמטיילים שמעדיפים להימנע מהחזקת מספר מכשירים.

מאפיין בולט ומשמעותי שעושה את הג'לי לכ"כ שימושי הוא הסוללה החזקה שלו. הסוללה מחזיקה מעמד עד לשלושה ימי שימוש, ובמצב של סטנדביי - עד לשבוע שלם. אידיאלי עבור מי שמתכוון להשתמש בו כמכשיר הגיבוי שלו.

חברת יוניהרץ ממוקמת בשנגחאי ובעלת ניסיון של למעלה מעשור בפיתוח וייצור של מכשירים סלולרים עבור חברות מובילות בתחום. הג'לי הוא הפיתוח העצמאי הראשון של החברה והוא מוצע כעת לרכישה דרך אתר מימון ההמונים קיקסטארטר במחיר של 280 שקל בלבד, לא כולל משלוח.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
טלפונים חכמים (סמארטפונים)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.