Gett משיקה שירות נסיעות שיתופיות לעובדים לפי מסלולים

הערכות בענף הרכב: Gett כבר במגעים לחתימת על חוזים מול חברות גדולות כאלטרנטיבה לרכב צמוד ■ מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "אנו צופים ביקוש רב בקרב המעסיקים"

יוסי ניסןדובי בן גדליהו 25.07.2017

אפליקציית הנסיעות Gett  (גט טקסי לשעבר) מצטרפת לטרנד הנסיעות השיתופיות ומשיקה בישראל את שירות Gett Together - המאפשר נסיעה משותפת של מספר נוסעים ברכבים גדולים, בקווים שייקבעו מראש. השירות מיועד בעיקר לעסקים, למקומות עבודה גדולים, הפקות, עיריות ומוסדות ממשלה וכדומה.

השירות שיופעל דרך האפליקציה מחבר בין הנוסעים לבין הנהגים, והוא יאפשר איסוף תוך פחות מ-5 דקות בקו הקבוע, שיריון מקום ברכב, בחירת נקודת איסוף והורדה, תשלום בכרטיס אשראי ומעקב אחר הנהג בזמן אמת, כמו במוניות של Gett. 

החברה לא תגבה תשלום ישירות מהנוסעים, אלא בהסכם קבוע עם בית העסק, המעסיק, או המוסד. המודל העסקי יהיה דומה לתמחור של שירות מוניות לעסקים: המעסיק ישלם עבור כל נסיעה בשני מודלים: תשלום קבוע עבור מספר נסיעות מוגדר מראש, או תשלום פר נסיעה בודדת. מהחברה נמסר כי היא פועלת להגדיל את נצילות הרכבים ע"י חיבור מעסיקים שונים אשר יחלקו את אותם רכבים בנסיעה שיתופית - עובדים של חברות שונות יסעו באותו רכב ובאותו קו.

בענף הרכב מעריכים כי השירותים החדשים עשויים להאיץ את התחרות בקווי השירות מול בעלי המוניות הגדולות בקווי השירות ומול המסיעים הפרטיים שמשרתים היום את השוק המוסדי. בענף מעריכים כי Gett כבר במגעים לחתימת על חוזים מול חברות גדולות כאלטרנטיבה לרכב צמוד.

השירות מתאפשר בשני פורמטים:

■  Gett Together שאטל - נקודת איסוף אחת ונקודות הורדה מרובות, שירות המתאים לאירועים המוניים, או חיבור בין תחנת רכבת למרכזי עסקים;

■ Gett Together קווים - קו שירות המאפשר איסוף והורדה לאורך כל הקו (בדומה למונית שירות או קו אוטובוס).

השירות פועל היום ללא תשלום במודל שאטל מתחנת רכבת האוניברסיטה למספר נקודות באזור רמת החייל ברחובות הברזל וראול ולנברג ומתחנת רכבת בני ברק לבבני ברק ביזנס סנטר. הטכנולוגיה פעילה כבר היום במוניות Gett בערים ניו יורק ולונדון.

לדברי מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "המוצר החדש יעזור לקדם בצעד נוסף את החזון של Gett לתרום להורדת העומס בכבישים ולהתניידות בתוך העיר. מחקרים רבים הראו כי תחבורה היא הגורם השני החשוב ביותר המשפיע על קבלת החלטה על תפקיד חדש או הישארות בתפקיד, אחרי גורם השכר. לכן, פתרון מסוג זה הינו חיוני ואף הכרחי לעסקים כדי לשמור על אטרקטיביות. אנו צופים כי השירות החדש יזכה לביקוש רב בקרב המעסיקים".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
GETT (גט טקסי GetTaxi)תחבורה שיתופית
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.