צפו: הסרטון הוויראלי החדש של אפל שכובש את הרשת

דווין "דה רוק" ג'ונסון, המוכר בעיקר מסרטי אקשן הוליוודיים עתירי תקציב, מככב בסרטון חדש ומושקע במיוחד שהפיקה אפל, אשר הפך ביומיים האחרונים ללהיט ויראלי ברשת ■ צפו בווידאו

דווין "דה רוק" ג'ונסון, המוכר לקהל הרחב בעיקר מסרטי הקולנוע "מהיר ועצבני" ו"משמר המפרץ", צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי חבר לחברת אפל למטרת עשיית סרט, שלדבריו יהיה "הגדול, המגניב, המצחיק, הסקסי והכיפי ביותר אי-פעם" - לא פחות.

בעוד ג'ונסון משתמש בהגדרה "סרט", מדובר למעשה יותר בפרסומת בת 4 דקות הנושאת את השם "Rock x Siri Dominate the Day". 

בסרטון נראה ג'ונסון מבלה יום שגרתי לכאורה במחיצת העוזרת האישית של אפל, סירי (Siri) - יום שהופך עד מהרה לרווי בקטעי אקשן הוליוודים, כמיטב המסורת המאפיינת את השחקן.

הפרסומת, כך משערים, עלתה לאפל כמה מילוני דולרים, כסף-כיס עבור החברה שמתכננת להוציא בדצמבר הקרוב את ההום פד - רמקול חכם המבוסס על סירי.

מאז עלה לרשת, הספיק הסרטון להפוך לוויראלי ולצבור מעל ל-7 מיליון כניסות בכ-48 שעות.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אפלפרסום ויראליפרסומותSiri
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.