עליות בסיום באירופה על רקע ירידה במתח בין ארה"ב לצפון קוריאה

קרן המטבע הבינלאומית מעריכה כי הכלכלה הסינית תציג צמיחה ממוצעת שנתית של 6.4% בין השנים 2017-2021 ■ "השוק לא באמת מאמין שהסיפור בין ארה"ב לצפון קוריאה נגמר"

בורסות אירופה / צילום: רויטרס בורסות אירופה / צילום: רויטרס
שירות גלובס 16.08.2017

מגמה חיובית נרשמה היום (ד') בבורסות אירופה, על רקע העליות בוול סטריט ולצד האופטימיות, בגב השווקים ניצבת עדיין המתיחות הגיאו-פוליטית בין ארה"ב לצפון קוריאה, שאומנם התפוגגה ביומיים האחרונים, אך נמצאת ברקע.

 

בשווקים הפיננסיים מתחילים להפנים אפשרות ריאלית להעלאת ריבית נוספת מטעם הפדרל ריזרב עוד השנה, זאת בין היתר אל מול נתוני מאקרו חזקים בארה"ב. כעת, החוזים העתידיים על שערי הריבית מאותתים על סיכוי של 54% להעלאה כזו עד סוף 2017, זאת אל מול סיכוי של 37% בלבד בתחילת השבוע הנוכחי.

"השוק לא באמת מאמין שהסיפור בין ארה"ב לצפון קוריאה נגמר", סיכמו בקצרה ב-BK Asset Management.

באסיה ננעל הבוקר המסחר במגמה מעורבת.

 

 

בסין, קרן המטבע הבינלאומית העלתה את תחזית הצמיחה שלה לכלכלת הענק, השנייה בגודלה בעולם. כעת מעריכים בקרן, כי הכלכלה הסינית תציג צמיחה ממוצעת שנתית של 6.4% בין השנים 2017 ל-2021.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בורסות אירופהבורסות אסיה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.