בקרוב על המדף: מדריך גלובלי לסצנת ההיי-טק בתל-אביב

מיזם חדש ינסה להתמקד ב"בירה הטכנולוגית" של ישראל - תל-אביב - ולהציע מדריך בסגנון "לונלי פלנט" ■ המדריך יופיע בשפה האנגלית, ורוב התוכן שיתפרסם בו יהיה חינמי, אך יופיע בו גם מידע ממומן

עידן רבי 17.08.2017

החדשנות הישראלית מעוררת בשנים האחרונות עניין חסר תקדים בעולם, בין השאר בעקבות פרסום רב המכר הבין לאומי "סטארט-אפ ניישן" (Start-up Nation). מיזם חדש ינסה להתמקד ב"בירה הטכנולוגית" של ישראל - תל-אביב ולהציע מדריך בסגנון 'לונלי פלנט' שישים דגש על ההיי-טק הישראלי. נציין כי המדריך יופיע בשפה האנגלית. רוב התוכן שיתפרסם במדריך יהיה חינמי, אך יופיעובו גם מידע ממומן.

הספר אשר צפוי לאור לקראת חג המולד יהיה הספר ה-13 בסדרת Startup Guide הבין לאומית. עד כה פורסמו שניים עשרה מדריכים אשר הציעו מדריך לסצנות ההיי-טק של לונדון, ברלין, פריז וערים נוספות בעולם.

מי שאחראית לסדרת הספרים היא סיסל הנסן, יזמת אשר עברה לדנמרק על מנת להקים שם מיזם. הנסן לא מצאה מדריך מסודר עם אינפורמציה רלוונטית והחליטה להרים את הכפפה ולכתוב מדריך כזה בעצמה. סדרת הספרים מיועדת בעיקר עבור יזמים, תיירים עסקיים, משקיעים ונציגים של חברות בין לאומיות. הספר התל-אביבי צפוי לכלול מידע על סטארט-אפים, תוכניות האצה (אקסלרטורים), מתחמי עבודה וגם ראיונות עם נציגים בולטים של תעשיית ההון סיכון בישראל. ארז גביש ונתן לייבזון, אשר אחראים על המהדורה המקומית, הקימו באחרונה את חברת TLV Starters שתקדם את הספר. השניים פרסמו בימים אלה 'קול קורא' אשר מיועד לגופים שרוצים להשתלב בספר. מידע נוסף על המיזם ניתן למצוא ב-https://www.tlvstarters.com/startupguide.

ארז גביש, שותף מייסד ב-TLV Starters אמר כי "כעיר שחיה ונושמת יזמות - עם עשרות מאיצים, מרחבי שיתוף פעולה ונוכחות של כל ענקי הטכנולוגיה גדולים - הגיע הזמן ליצור מדריך שימושי, מרשים ויזואלית ומלא תובנות. אני ונתן מתרגשים להפוך את היוזמה הזאת למציאות".

נתן לייבזון הוסיף כי "הכוונה היא לתת מבט אחר, צעיר, מעניין ואיכותי. תל-אביב ראויה לספר שייתן את התחושה הנכונה".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חברות הייטקסטארט-אפתל אביב
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.