Wi-Charge הישראלית מטעינה מרחוק את כל הטלפונים שבחדר

לא משנה מה קיבולת הסוללה בטלפון שלנו, היא תמיד תיגמר מהר מידי ■ הטכנולוגיה של Wi-Charge מטעינה מספר מכשירים באופן אלחוטי, באמצעות קרני אינפרה-אדום

איתן בייגל 20.08.2017

חברת Wi-Charge הישראלית פיתחה טכנולוגיה אלחוטית המאפשרת להתקין נקודות חמות בחדר הישיבות במשרד, בבית הקפה או בבית. מדובר בנקודת טעינה חמה, המטעינה בצורה חלקה את כל המכשירים הנמצאים באותו אזור. הטכנולוגיה של Wi-Charge מסוגלת להטעין מספר טלפונים בו זמנית, באמצעות קרני אינפרה אדום, הבטוחים לשימוש עבור בני אדם וחיות. המוצר כבר קיבל בארה"ב אישור FDA, וזוהי החברה הראשונה שמקבלת אישור בטיחות רגולטרי לטעינה אלחוטית מרחוק.

טכנולוגיה האינפרה-אדום של החברה מאפשרת להעביר חשמל מנקודה חמה בחדר למכשיר של המשתמש/ת. הנקודה החמה נתלת על קיר או תקרה, ומספקת כיסוי מלא לחדר, כך שניתן לטעון את המכשירים ללא כל התערבות של המשתמש. בעבר היו ניסיונות שונים על ידי חברות אחרות להציג פתרונות טעינה אלחוטיים מרחוק, אבל אף אחד עדיין לא הצליח להציג פתרון מספיק חזק ובטוח מפני קרינה מזיקה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
טלפונים חכמים (סמארטפונים)סוללות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.