סטארט-אפ ישראלי שמסייע במציאת חניה גייס 1.4 מיליון ד'

חברת ספייסיק גייסה בעבר 270 אלף דולר באמצעות פלטפורמת גיוס ההמונים exitvalley ■ המוצר מאפשר לנווט למקומות חניה פנויים וגם להזמין מקום חניה. על מנת לאסוף מידע על מצב החניה החברה מתקינה חיישנים שונים, לרבות מצלמות

כיצד התחדשות עירונית תעזור לפתור את בעיית החניה בתל אביב / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב כיצד התחדשות עירונית תעזור לפתור את בעיית החניה בתל אביב / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
עידן רבי 20.08.2017

חברת הסטארט-אפ הישראלית ספייסיק (Spaceek), אשר מפתחת פלטפורמה שאמורה לפתור את בעיות החניה, השלימה סבב גיוס של 1.4 מיליון דולר. מאז הקמתה בשנת 2015 גייסה ספייסיק 2 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי. נציין כי חלק מהסכום - כ-270 אלף דולר - גויס באמצעות פלטפורמת גיוס ההמונים exitvalley.

את הסבב הנוכחי הובילה קרן ההשקעות הפרטית Clear Future ששייכת לאנג'ל אלון ארבוב. בסבב השתתפה גם רשת חניוני סנטרל פארק אשר מפעילה עשרות חניונים בישראל וגם המשקיעים הקיימים של החברה. החברה מציינת כי התקינה עד כה אלפי חיישנים בחניונים בישראל, ארה"ב ואירופה.

ספייסיק שהוקמה לפני שנתיים מעסיקה כיום 12 עובדים בפתח תקווה. החברה מתמקדת בפיתוח מערכות חניה עבור ערים חכמות וחניונים פרטיים. המוצר של החברה מאפשר לנווט למקומות חניה פנויים וגם להזמין מקום חניה. על מנת לאסוף מידע על מצב החניה החברה מתקינה חיישנים שונים, לרבות מצלמות.

אורן אלזם, מנכ"ל ספייסיק, אמר כי "הגיוס הנוכחי הוסיף לצוות של החברה מומחים עולמיים בתחום החניה שמוסיפים לחברה ידע חיוני שמעמיד אותנו בחזית טכנולוגיית החניה העולמית. העולם מתקדם למערכות מעקב וניהול בזמן אמת של מקומות חניה במטרה לשפר את השירות לנהג ולנהל בצורה חכמה את משאב החניה הפרטי והעירוני. שימוש בחיישנים בכל מקום חניה מאפשר להזמין מקום חניה מראש, לנהל תפוסה, לעדכן מחירים בצורה דינאמית, לכוון למקום חניה פנוי, ליעל את עבודת הפיקוח ולאפשר הפעלה מבוקרת של מערכות תומכות אחרות בחניון כמו תאורה, מפוחים ועוד".

Spaceek

שנת הקמה: 2015

תחום פעילות: ניהול חניונים

מספר עובדים: 12, בפתח תקווה

גיוסי הון: 2 מיליון ד'

משקיעים: Clear Future, חניוני סנטרל פארק ואחרים

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גיוס הוןחניהסטארט-אפ
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.