אכיפה חדשה: 900 דוחות בשבוע לנהיגה בנתיב השמאלי

שבוע וחצי בלבד מאז שהמשטרה הודיעה על הגברת האכיפה נגד עבירת אי-שמירה על נסיעה בנתיב הימני, וכבר חולקו מאות דוחות לנהגים ■ במשטרה מדגישים: העבירה גוררת קנס של 250 שקל ו-6 נקודות לחובתו של הנהג

במסגרת פעילות אכיפה של אגף התנועה במשטרה הוגברה לפני כשבוע וחצי האכיפה נגד עבירת אי-שמירה על הימין באופן משמעותי. מהמשטרה נמסר כי מאז שהגבירה את האכיפה נרשמו לנהגים יותר מ-900 דוחות, שהם פי 3 יותר מהממוצע לעבירה הזו בשנים קודמות.

על-פי החוק, אי-שמירה על הימין היא עבירה הגוררת קנס של 250 שקל ו-6 נקודות לחובתו של הנהג.

עם הגברת האכיפה בנושא, חל במשטרה כאמור זינוק של מאות אחוזים באכיפה, ונרשמו פי 3 יותר דוחות בגין עבירה זו בהשוואה לחודשים קודמים, בהם נרשמו בממוצע כ-300 דוחות מדי חודש לנהגים שביצעו את העבירה.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "תמשיך לאכוף בנחישות עבירה זו הנמצאת במתחם עבירות הבריונות וקוראת לנהגים ומדגישה כי יש לשים לב לשמירה על הימין, ובסיום העקיפה בנתיב השמאלי יש לחזור ולשמור על הנתיב הימני בצורה בטוחה וזהירה".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אגף התנועהאכיפהמשטרת התנועהעבירות תנועהקנסות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.