צפו: הכדורגלן רונאלדו קנה רכב חדש בסכום בלתי נתפס

כוכב הכדורגל הפורטוגלי השוויץ בחשבון האינסטגרם שלו במכוניתו החדשה - בוגאטי שירון ■ מדובר במכונית-על שמגיעה למהירות מרבית של למעלה מ-450 קמ"ש

בוגאטי של רונלדו / צילום: אינסטגרם בוגאטי של רונלדו / צילום: אינסטגרם
MAKO 06.10.2017

יצרנית המכוניות הצרפתית בוגאטי ידועה במכוניות הספורט המהירות בעולם שהיא מוציאה לשוק, וכריסטיאנו רונאלדו ידוע בתור מפורסם שיש לו הרים של מזומנים להוציא על מכונית כזאת - אז ברור ששני אלה נפגשו פנים מול פנים.

רונאלדו השוויץ באינסטגרם ברכישה החדשה שלו מאותה יצרנית - בוגאטי שירון, מכונית-על שיכולה לעבור את מהירות ה-450 קמ"ש. המכונית הזאת הוצגה ב-2016 כמחליפתה של הבוגאטי ויירון, שהייתה הראשונה לחצות את מהירות ה-400 קמ"ש.

בהתאם ליכולות שלה, היא גם עולה סכום שרובנו בחיים לא נוכל לשים על רכב: 2.9 מיליון דולר, שהם יותר מעשרה מיליון שקלים

באינסטגרם שלו רונאלדו העלה גם תמונה של הרכב וגם סרטון קצר, בוא נראה בנו הבכור יושב לצדו מקדימה וחונך את המתנה החדשה. בתמונה שהעלה, צירף רונאלדו אימוג'י של מטוס - ויש סיבה

הבוגאטי כל כך מהירה, שהיא כמעט מגיעה למהירות של מטוס קרב דו מנועי, ואיך אנחנו יודעים את זה? כי בתכנית "טופ גיר" כבר עשו ניסוי כזה עם הגרסה הקודמת, הויירון.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
כריסטיאנו רונאלדורכבי יוקרהבוגאטי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.