H&O קיבלה זיכיון להפעלת רשת האופנה RESERVED בישראל

עוד תחרות לרשתות האופנה המקומיות: מותג האופנה הבינלאומי RESERVED, הנחשב ל"זארה הפולני", יפתח רשת חנויות בארץ בהשקעה של 70 מיליון שקל

שירות גלובס 15.10.2017

עוד תחרות לרשתות האופנה המקומיות: קבוצת H&O חתמה על זיכיון לשיווק מותג האופנה הבינלאומי RESERVED בישראל.

RESERVED נחשב למותג עם צמיחה גבוהה, והוא מונה כיום 461 חנויות ברחבי העולם. המותג נמצא בבעלות קבוצת LPP, שלה מעל 1,700 חנויות בעולם. הוא נחשב למותג אופנה המקביל לזארה בזכות עיצוב דומה ועם זאת מתאפיין במחירים נמוכים יותר.

המותג יגיע לישראל במהלך החציון הראשון של שנת 2018. ההשקעה במהלך עומדת על כ-70 מיליון שקל.

קבוצת H&O מתכננת לפתוח כ-30 חנויות של המותג בארץ. שלושת הסניפים הראשונים שלו ייפתחו במחצית 2018. שטח כל חנות יעמוד על 1,500 מ"ר, וכל סניף יכלול מחלקות לנשים, גברים וילדים.

קבוצת LPP מחזיקה ב-5 מותגי אופנה, ומכירותיה ב־2016 הסתכמו בכ־6 מיליארד שקל. קבוצת H&O תחזיק בזיכיון לכל המותגים. בענף האופנה משווים את קבוצת LPP לקבוצת אינדיטקס הספרדית, בעלת המותג הפופולרי זארה, שכן היא מונה מספר מותגים שונים הממוצבים שונה אחד מהשני. המותג המוביל הוא כאמור RESERVED, שהפרזנטורית שלו היא דוגמנית-העל קייט מוס.

LPP מפעילה 1,700 חנויות בעולם ופועלת ב־21 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט ובלגרד. הקבוצה מעסיקה 25 אלף עובדים, מתוכם 900 מעצבים ויוצרי קולקציות, והיא שוכרת שטחי מסחר בקניונים ברחבי העולם על שטח כולל של 1 מיליון מ"ר. המרלוג הלוגיסטי של הקבוצה אחראי לייצור שבועי של קולקציות עדכניות, ובכל שבוע יוצאות לרחבי העולם קולקציות חדשות.

לדברי עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O, "אחד היתרונות של המותג, מעבר למחירים הזולים, שהוא מותג האופנה הנחשב לבעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם. החנויות בישראל יתחדשו בסחורה חדשה על בסיס שבועי. רמת המחירים בישראל תהיה זהה לאירופה, והמותג יציע מחירים נוחים, כדוגמת מכנסי נשים ב־80 שקל, חולצות טריקו לגבר ב־39 שקל, ושמלות לנשים ב־89-99 שקל".

לפי ההסכם בין הצדדים, לאחר 3 שנים מכניסתה של הקבוצה הפולנית לארץ, צפויה H&O לפתוח חנויות ליתר מותגי LPP, בהם CROPP - אופנת רחוב לבני-נוער; HOUSE - אורבן פאשן לצעירים וצעירות; MOHITO - אופנה מחויטת לנשים; ו־SINSAY - אופנת מועדונים לצעירות.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
H&Oאופנהרשתות אופנהקייט מוס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.