קבוצת יונייטד שרונה חתמה על הסכם ניהול עם ב.ס.ר

בימים הקרובים הקבוצה תידרש להשלים את סכומי הרכישה שמסתכמים ב-1.24 מיליארד שקל כולל מע"מ

נחשון קיויתי / צילום: יוסי כהן נחשון קיויתי / צילום: יוסי כהן
שלומית צור 18.10.2017

בשורות טובות לחברי קבוצת יונייטד שרונה: נציגות הקבוצה חתמה היום בצהריים (ד') על הסכם עם קבוצת ב.ס.ר שבבעלות נחשון קיויתי להמשך ניהול הפרויקט במקומה של חברת מינהל מגורים ישראל שאירגנה את הקבוצה.

זאת לאחר שהרוב המכריע של חברי הקבוצה הצביע השבוע בעד רכישת הקרקע מרשות מקרקעי ישראל והקמת הפרויקט בניהולה של בסר. הצעתה של בסר היתה ההצעה הזוכה מבין 4 הצעות שהוגשו על ידה על ידי קבוצת חג'ג' על ידי קבוצת אביב ועל ידי מינהל מגורים ישראל שביקשה להמשיך ולנהל את הפרויקט. מיעוט מחברי הקבוצה העדיף שלא לממש את רכישת הקרקע.

בימים הקרובים תידרש הקבוצה להשלים את הסכום הדרוש לרכישת הקרקע מרשות מקרקעי ישראל לסך של 1.24 מיליארד שקל כולל מע"מ עד סוף חודש אוקטובר. זאת באמצעות חתימה על הלוואה שניטלה מילין לפידות שמרבית חברי הקבוצה כבר חתמה על הסכמתה לנטילת ההלוואה. במקביל תחל בסר בשיווק מלאי הדירות שטרם שווקו בפרויקט שצפוי לקום כאמור על הקרקע שבה פעלה רשות השידור במתחם שרונה בתל-אביב.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ב.ס.רקבוצות רכישהשרונה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.