בועז שובל

כתבות אחרונות

 
אדלר חומסקי | לפני כולם

בועז שובל, האחראי על פעילות הדיגיטל של מדיה קום, פורש

שובל כיהן בתפקיד במשך שנה ■ בין הצדדים סוכם כי בתקופה הקרובה הוא יסייע לחברה במספר נושאים

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2012

בועז שובל מצטרף לקבוצת אדלר-חומסקי

שובל, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, יהיה אחראי על רכש המדיה באינטרנט בחברת מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2011

זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט

המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2009

בועז שובל, סמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, עוזב את תפקידו

בתפקידו הקודם שימש שובל כסמנכ"ל השיווק והמסחר של ynet במשך כ-5 שנים ■ בשלב זה לא מתכננים בהנהלת נענע10 לאייש את המשרה, ושובל ימשיך לסייע בתקופה הקרובה לאתר במספר נושאים מסחריים

נועה פרג 03.08.2009

מהפך: אתרים מתחילים למכור פרסום רק לפי חשיפות

השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה

נועה פרג 21.07.2009

לא רק בטלוויזיה: פרסומות ייעודיות לאינטרנט שודרו בגמר "הישרדות" בנענע10

גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי בזמן ההפסקות בשידור בטלוויזיה ■ מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט

נועה פרג 24.05.2009

סמנכ"ל השיווק של נענע10: "היו טעויות בהשקה, אך נסיים את 2009 בחיוך ענק; נוויל ברודי היה ונשאר אליל"

בנענע10 מתקשים להתרומם מההשקה מחדש של האתר: הגולשים זועמים והטראפיק ירד ; בועז שובל, סמנכ"ל השיווק של האתר, מסביר מדוע המהלך היה נכון, אילו תיקונים נמצאים בדרך, ולמה העיצוב החדש שווה מיליון שקל

נועה פרג 06.10.2008