גולן פרצר

גולן פרצר / צילום: כפיר זיו
מנכ"ל BBDO קונטנט

כתבות אחרונות

 
CNBC / צילום מסך

שת"פ ב-1.5 מ' ש' של משרד הכלכלה עם ערוץ הכלכלה CNBC

במסגרת המהלך לקידום ההשקעות בישראל, יעלו באתר ייעודי ב-CNBC כ-30 כתבות תוכן מערכתי שיעסקו בנושאים שונים הקשורים לכלכלת ישראל

יוסי ניסן 18.07.2017
גיתם | לפני כולם

זרוע התוכן השיווקי של גיתם תהפוך לסוכנות תוכן עצמאית

הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2016

גולן פרצר: "לתוכן שיווקי יש פוטנציאל למיליארד שקל בשנה"

לגולן פרצר, מנכ"ל BBDO קונטנט, ברור שמה שיכול "להחיות את הטלוויזיה" ו"לעשות את ההבדל בין התמוטטות להישרדות" הוא התרת הרסן בכל הנוגע לתוכן השיווקי: "'פרסומת סמויה' זה צירוף מילים ישראלי אפל"

שלומית לן 26.04.2014