סמנכ"ל השיווק הגלובלי של אמדוקס, גיל רוזן, דיבר בוועידת ההייטק השנתית של גלובס עם כתבת גלובס ענת ביין-לובוביץ' על הקמפיין שעשו: "כשקונים מחברה כמו אמדוקס בעשרות מיליונים, צריך לאהוב את החברה. צריך קשר רגשי"
הפתרון מבוסס ענן ובינה מלאכותית ומשמש כמרכז התקשורת לבית החכם
השעון החדש של אפל שנחת בישראל הוא סמל לתחילתה של מהפכה: פרידה מכרטיס הסים מפלסטיק • את מקומו תתפוס תוכנה שמאפשרת מעבר בין חברות סלולר בלחיצת כפתור ומהווה בסיס לקפיצת מדרגה בעולם "האינטרנט של הדברים" • מי ירוויח, מי יפסיד, ואיך אמדוקס קפצה על העגלה?
ביופרוטקט מגינה מפני בעיות בתפקוד מיני ובשליטה בסוגרים בעקבות טיפול בגידול בערמונית • ההשקעה של המיליארדר הבריטי מגיעה אחרי המכירה המוצלחת של חברת אורתוספייס שהייתה ספין אוף של ביופרוטקט
לייזרוביץ תחליף את גיל רוזן • לייזרוביץ עבדה במשך 8 שנים בחברת yes, בתפקיד האחרון כיהנה כמנהלת מחלקת שיווק לקוחות
איתמר הראל, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות, וגיל רוזן סמנכ"ל חדשנות ושיווק, מסיימים את תפקידם בבזק • במקום הראל ימונה אודי עטר, שמשמש כיום כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות בבזק בינלאומי
גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"
אמדוקסבזקועידת MADועידת ההייטק השנתיתפיליפספרסום דיגיטלי