דייויד קליין

מנכ"ל ומו"ל מגזין הפרסום "אדוורטייזינג אייג'"

כתבות אחרונות

 

דיוויד קליין: "התוכן כבר לא המלך - הטכנולוגיה היא המלך"

מו"ל ועורך "אדוורטייזינג אייג'", שדיבר בוועידת התקשורת ונתח שוק, שיבח את הדרך אליה הולך "מעריב" ■ "אי-אפשר להצליח היום במדיה בלי לעסוק בטכנולוגיה" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

לי-אור אברבך 19.07.2010

מו"ל "אדוורטייזינג אייג'": "צריך לחשוב איך לתת ערך לפרינט"

דייויד קליין עומד כיום לא רק בראש מגזין הפרסום והמדיה החזק בעולם, אלא מוביל קבוצה שעוסקת בכל הנגזרות של עולם הפרסום - אתרי אינטרנט, מחקרים ובלוגים ■ "הדרך לשרוד שינוי היא להבין איך אתה עושה כסף בכל מדיה"

חגית ברונסקי 06.07.2010