דינה נבות

כתבות אחרונות

 
משה לארי, מנכ''ל מזרחי טפחות / צילום: אבשלום שושני

לארי עורך סבב מינויים ראשון בהנהלת מזרחי טפחות

שבי שמר, מנכ"לית בנק אגוד, תחליף את ישראל אנגל, מנהל החטיבה הקמעונאית של הבנק, שעוזב אחרי 17 שנה בתפקיד • תרי ישכיל תחליף את דינה נבות, שעמדה בראש החטיבה לשיווק ופרסום במשך כ-10 שנים

רועי ויינברגר 11.10.2021

תשואה כפולה: רונלד כהן מסביר מה יוביל לעולם יותר טוב

וגם: דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בנק מזרחי טפחות, מסבירה איפה הכסף

שירי דובר 27.11.2018
ענת גבריאל ודינה נבות / צילום: יונתן בלום

מנטורינג מענת גבריאל, יוניליוור ישראל: כך תגיעו למנכ"לות

"ליידי גלובס" הפגיש לשיחת מנטורינג את ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, ואת דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות, שנמנית על שיאני השכר במשק ■ ואנחנו פה כדי לקבל עצות ניהוליות בדרך למנכ"לות

הדס שפר 13.04.2016

"שיעור מעבר הלקוחות בין הבנקים עלה כמעט פי שניים"

גורם בנקאי: "בנקים אינם אהובים. הבנק נתפס כמי שנכנס לך לכיס, יודע מה מצבך הכספי, ודווקא כשקשה לך הוא יגבה ממך תשלומי ריבית" ■ חיים פרייליכמן מאגוד ודינה נבות ממזרחי-טפחות מודים שהבנקים צריכים לעשות חשבון ללקוח

עירית אבישר 21.07.2013

לאחר העזיבה המתוקשרת מקוקה-קולה: סביון בר-סבר מונתה לסמנכ"לית שיווק ב-HOT

תחליף את דינה נבות, שעוזבת את HOT על רקע חילוקי דעות עם המנכ"ל הרצל עוזר ■ כזכור, בר-סבר פוטרה מתפקידה כסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה לפני כחודש, בעקבות ראיון בלעדי שהעניקה ל"ליידי גלובס"

גד פרץ 30.09.2009

ראובני-פרידן הציגו ל-HOT פרזנטציה לפרסום שירותי ה-VOD

בפרטנר אישרו לראובני-פרידן לקיים את המצגת, אך לא ברור אם יאשרו להם להצטרף למערך הפרסום של חברת הכבלים ■ HOT בתגובה: אין שינוי במערך הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' וגד פרץ 03.08.2009

HOT תציע את שידורי ה-HD כסטנדרט לכל הלקוחות

במסגרת המהלך, כל לקוח חדש או קיים שיצטרף לאחד המסלולים העיקריים של HOT - יקבל חבילת HD הכוללת ממיר ושני ערוצי תוכן ב-HD ללא תשלום נוסף למשך 3 שנים ■ כיום מפעילה החברה 9 ערוצים באיכות HD

‎‎יעל גאוני‏ 05.07.2009

סמנכ"ל שיווק HOT, דינה נבות: "לא רק התוכן חשוב - אלא גם איפה, מתי ואיך צורכים אותו"

אחרי שביססו את ה"טריפל", עוברים ב-HOT לאסטרטגיה חדשה עם דגש על שירותי ה-VOD, ה-START OVER והמג'יק, במה שמכונה "דיאלוג אינטראקטיבי בין הצופה למסך"

יעל גאוני 22.05.2009

יעקב קדמי נבחר לבנות את האסטרטגיה השיווקית של HOT

קדמי הוא מבכירי עולם השיווק בארץ ולשעבר סמנכ"ל השיווק של פרטנר ; בתוך כך הוחלט ב-HOT לוותר על איחוד בין חטיבות השיווק והתוכן

גד פרץ 12.03.2009

חטיבת השיווק ב-HOT מקימה אגף חדש לאסטרטגיה ומחקר בראשות איל נוה

נוה שימש בשנתיים האחרונות כמנהל מטה החברה וכעוזרו של המנכ"ל היוצא, דוד קמיניץ ; במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על פיתוח וקידום מהלכים אסטרטגיים-שיווקיים והובלת תחום החדשנות השיווקית ב-HOT

גד פרץ 05.11.2008