דירק שלונץ

כתבות אחרונות

 

גם במדינת "האח הגדול" יש מקום לכדורגל

איך החליטה ספורטפייב, חברת השיווק הגדולה בעולם הכדורגל, לפתוח נציגות דווקא בישראל? זה מאוד ברור, "כי זו מדינה עם פוטנציאל אדיר לפיתוח", מסביר דירק שלונץ, הנציג הגרמני של החברה ; אבל עכשיו מתחיל כאב הראש האמיתי, כמו מכרז הטלוויזיה הקרוב של ליגת העל שממנו עשויה החברה לצאת בהפסד ; איך עובד ההסכם בין ההתאחדות לספורטפייב? ומה הקשר בין "האח הגדול" לספונסרים של הנבחרת

טל וולק 06.02.2009