זאב גרובר

סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של דפי זהב

כתבות אחרונות

 

פיצוח הסלוגן: איך יוצרים סלוגן חד-פעמי ובלתי נשכח?

איך יוצרים סלוגן קליט, זכיר ומרגש, שגם יהפוך לאלמותי? ■ הפרסומאי גדעון עמיחי וסמנכ"לי השיווק של שטראוס, AIG, ניופאן, בבילון ודפי זהב מנסים לפצח את החידה

ענת כהן 20.10.2010

דפי זהב משיקה את קמש - אתר מידע לתחום הרכב

האתר יכלול מידע חיוני לנהג, מאמרים, טיפים, עצות, מחירונים, לוחות יד שנייה והשוואת מחירים ■ עלות הקמת האתר מוערכת בכ-750 אלף שקל

נועה פרג 11.05.2010

דפי זהב משיקה מחדש את אתר d בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

העבודה על האתר נמשכה כשנה, כשהדגש העיקרי ניתן על פישוט מנוע החיפוש וטיוב התוצאות שמתקבלות ■ בנוסף שולבו באתר תכנים נלווים, בהם מאמרים, מדריכים, טיפים ומחירונים

נועה פרג 31.12.2009

דפי זהב משיקה את אתר d-home במסגרת מהלך כולל בעלות של 250 אלף שקל

השקת אתר d-home, המיועד לגולשים שעוברים דירה, היא חלק מכניסתה של דפי זהב לאתרי נישה מתמחים ■ המידע באתר מציג פיתרון לשלבי מעבר הדירה השונים, כגון שירותי הדברה, מנעולנים ושירותי הובלות

נועה פרג 18.05.2009