חברת המזון ליימן שליסל תשווק את תה ליפטון בישראל, במקום ענקית המזון יוניליוור • בליימן שליסל צופים כי מכירות המותג יעמדו על כ־12 מיליון שקל בשנה
חסויות תוכן חכמות וארוכות טווח מייצרות ערכים מוספים לעומת פרסום אינטראקטיבי מסורתי ■ שיטה זו מאפשרת לצרכן ולמפרסם להיפגש בפלטפורמות מגוונות, שמאפשרות ליצור קשר הדוק
יקיים 600 מסיבות תה ברחבי הארץ לאלפי נשים בו-זמנית, וזאת כתמיכה בקמפיין "ליפטון - הפסקת תה אחרת" ■ המהלך יתבצע באמצעות חברת WOM
יבואיוניליוורליימן שליסלתה