מוצרי יופי

כתבות אחרונות

 
מדפי תמרוקים, הרפורמה נדחתה / צילום: תמר מצפי

התאחדות התעשיינים: "מפלים אותנו לרעה ברפורמת התמרוקים"

משרד הבריאות דחה את רפורמת התמרוקים, שהייתה מיועדת לצאת לפועל ב-1 בינואר, בתגובה שיגרה התאחדות התעשיינים מכתב חריף למשרד, ובו טענה לאפליה חמורה • המותג הבינלאומי נאוטיקה הום מתרחב בישראל עם שני סניפי פופ-אפ • וגם: עובדי מיקרוסופט בישראל תרמו כ-70 אלף שקל למימון מלגות לסטודנטים וסטודנטיות מהפריפריה • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 20/12/2022

מערכות יחסים עם הצרכנים בעידן הדיגיטלי: כך תנהלו אותן נכון ותתרמו ליצירת ערך

צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה

ליאת אוליאל 22/09/2019

סופר-פארם משקיעה 6 מיליון שקל באירוע "ביוטי סיטי"

האירוע ייערך בגני התערוכה בתל-אביב ויכלול תצוגות וביתנים של 50 מספקי הרשת בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי

שירות גלובס 06/06/2013

קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים

מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול

גליה שפרינג 11/12/2009

מה קרה במיתון הנוכחי ל"מדד הליפסטיק"? תשאלו את נשיא אסתי לאודר

סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"

יעל בן ישראל 14/11/2009

עקב המיתון: משווקי מוצרי הצריכה והיופי בארה"ב קיצצו בהוצאות הפרסום ברבעון הרביעי

ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק ; קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום

אדוורטייזינג אייג' 13/04/2009