מיכל שפירא

חוקרת בתחומי השיווק הפרסום וההיבטים התיאורטיים של חקר המוח, בעלת תואר ד"ר

כתבות אחרונות

 
מיכל שפירא / עיצוב: גלובס

"מהלך מופתי שפרץ את גבולות החשיבה"

מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, על הסטורי של אווה

14.04.2021
אוה מדז'יבוז' / צילום: ענבל מרמרי, באדיבות הרשות השנייה

הרשות השנייה תקדם הקמת תחנת רדיו אזורית בשפה הערבית ‏

בעקבות ההמלצת ועדת הרדיו להקים תחנה חדשה בערבית, הרשות צפויה ‏לצאת למכרז חדש ■ כיום פועלת רק תחנת רדיו אחת בערבית תחת הרשות השנייה

יונתן כיתאין 11.08.2016

הרשות השנייה בוחנת הקמת תחנת רדיו בצרפתית

התחנה, אם תוקם, תהיה חדשה ולא שלוחה של תחנה קיימת

לי-אור אברבך 16.11.2015

דורלי אלמגור תעמוד בראש ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השנייה

אלמגור תחליף את יעקב שחם, שנחשב בתקופת המועצה הקודמת לאיש החזק ברשות השנייה ■ בראש ועדת הרדיו ברשות תעמוד ד"ר מיכל שפירא

לי-אור אברבך 10.11.2014

גורי אלפי יוביל סדרת אינטרנט על עולם הפרסום

זאת כחלק מקמפיין לחוג לפרסום ותקשורת שיווקית של הקריה האקדמית אונו

ענת ביין-לובוביץ' 25.08.2014

הרשות השנייה: הורכבה "ועדת שחם" לבחינת שוק התקשורת

הוועדה תבחן בין היתר את מחויבויות התוכן של הזכיינים, את שוק הפרסום בטלוויזיה, את ההתנהלות הכלכלית של הזכיינים ואת השפעות המדיה החדשה

לי-אור אברבך 27.01.2013

נבחרו הזוכים במלגות הרשות השנייה למחקרי תקשורת ומדיה

המלגות הוענקו לחוקרים שעוסקים בהבניית סולידריות באמצעי תקשורת ההמונים, יחסי עיתונאי-מקור, בני-נוער בסיכון, השפעות התקשורת על המשפט הפלילי ועוד

רועי ברק 29.01.2012

הקריה האקדמית אונו פותחת חוג לפרסום עם תואר אקדמי

הקריה האקדמית אונו תפתח בשנת הלימודים הקרובה מסלול לתואר בפרסום ותקשורת שיווקית בהנהלת ד"ר מיכל שפירא ■ החוג קיבל באחרונה את אישור המל"ג ויעניק לבוגריו תואר BA

יניב פוהורילס 28.06.2011