התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון ■ היקף תקציב הפרסום של רשת מלונות קראון פלאזה ב-2010 עמד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים
המעבר של גור-פונארב מתבצע לאחר 9 שנים במארד הפרסום אדלר-חומסקי, בהן שימש כמנהל קריאייטיב של תקציבים מובילים במשק כגון מפעל הפיס, בנק הפועלים, 9 מיליון, יפאורה תבורי, רשת שוקן ועוד
רכש 50% מהמניות של שאול נפתלי לפי הערכות בענף, העסקה בוצעה לפי שווי של 8.5 מיליון שקל למשרד