סיימון בונד

סיימון בונד / צלם: תמר מצפי
ראש יחידת חדשנות ופיתוח עסקי של Proximity Worldwide

כתבות אחרונות

 

סיימון בונד: הצרכן הוא היום המדיה הכי חזקה בעולם

בונד, מנהל בסוכנות BBDO & Proximity Worldwide ומייסד המיזם Digital Lab, אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק בפאנל שבדק כיצד ייראו משרדי הפרסום של העתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

סיימון בונד: "הוידיאו אונליין יגדל פי ארבעה ב-2015"

סיימון בונד, סגן נשיא ב-BBDO: "לא יאומן שיש ביו-טיוב 2 מיליארד סרטי וידיאו חדשים כל יום" ■ "2.5 מיליארד איש יוכלו לגשת לאינטרנט דרך מכשירי טלפון"

בתיה פלדמן 13.07.2011

מושב בוועידת התקשורת: איך יוצרים מהפכנות שיווקית?

מושב מיוחד בנושא יתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי

שירות גלובס 11.07.2011

כיצד ייראה משרד הפרסום העתידי?

על שאלה זו ינסה לענות פאנל מיוחד שיתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011

שירות גלובס 27.06.2011

"ההשפעה הגדולה ביותר על צרכנים מגיעה מהצרכנים עצמם"

סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי

חגית ברונסקי 18.08.2010

סיימון בונד: "העובדה שיש לך עמוד בפייסבוק לא תקפיץ את המותג שלך"

בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

עומר רבין 19.07.2010