פסטיבל הפרסום בניו יורק

כתבות אחרונות

 
מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרסים של עולם האריזה / צילום: Saatchi & Saatchi Wellness

זכייה במדליית זהב בפסטיבל ניו יורק לפובליסיס ישראל וארגון TOM

קמפיין ה-Prescription Paper Pill Bottle של קבוצת פובליסיס ישראל וארגון TOM זכה במדליית זהב בתחרות הפרסום בניו יורק • מאז השקת הפרויקט הוא זכה במספר רב של פרסים מסביב לעולם, כולל פרס ב"אריות הזהב" ופרסים של עולם האריזה

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2021

יוני להב משלמור-אבנון-עמיחי ישפוט בפסטיבל הפרסום בניו-יורק

‏להב, שנבחר לצוות השיפוט של קטגוריית האינטגרייטד-מדיה, הוא השופט הראשון בתולדות הפסטיבל שמגיע מתחום הפלנינג

‎‎שירות גלובס‏ 21.03.2011

מקאן זכה בפרס ה"פלטינום" בתחרות AME עבור קמפיין "קוטקס יאנג"

בנוסף זכה המשרד בפרס ה"כסף" עבור מהלך "יופלה שטוזים" של תנובה - ונכנס לרשימת הקמפיינים מהדרג הראשון בעולם

שירות גלובס 25.01.2011

"אני מתרגש מפרסום ישראלי יותר מאשר מפרסום אמריקני"

מייקל דמטריאדס, מנהל פסטיבל ניו-יורק לפרסום, מתכונן בראיון ל"פירמה" לגמר הפסטיבל, שאליו עלו השנה מספר שיא של 23 פרסומות של משרדי פרסום ישראליים

מתן שירם 16.05.2010

הקמפיין של שלמור-אבנון-עמיחי לוועד למלחמה באיידס זכה ב-3 מדליות בפסטיבל ניו-יורק

קמפיין "הספק" היה הפעם הראשונה בה התקיים בישראל אירוע רדיו ששודר בו-זמנית בכל תחנות הרדיו במדינה ■ הקמפיין זכה גם בתחרות הפרסום ONE SHOW והיה גם פינליסט בתחרות הקליאו

שירות גלובס 18.06.2009