רן בראון

מנכ"ל חברת המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

כתבות אחרונות

 
טלוויזיה 'מושלגת'

אפקט הבחירות? המפרסמים הורידו ביקושים לפרסום בטלוויזיה

בניגוד לעבר, המפרסמים לא קנו השנה את כל זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה לפני חג הפסח

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2015
חברות מדיה | לפני כולם

מדיה קום זכתה בתקציב המדיה של פרוקטר&גמבל

במכרז, שכולל את הרכישה והתכנון, התמודדה גם חברת סטארקום ■ אשתקד עמד תקציב פרוקטר&גמבל על 75 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2015
אדלר חומסקי | לפני כולם

רן בראון, מנכ"ל מדיה קום, יקבל 3% ממניות אדלר-חומסקי

בימים אלה מתמודדת מדיה קום במכרז גדול על תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2014