שרוטונים

כתבות אחרונות

 
מתוך פרסומת טלויזיה עבור בית ההשקעות מיטב דש / אילוסטרציה: שרוטונים

"באנימציה אין גבול לדמיון" - יותר ויותר מפרסמים בוחרים באופציה המונפשת להעברת המסר

אם בעבר בעולם הפרסום הסתפקו בקמפיינים בפרזנטור "מסורתי" המזוהה עם המותג, היום המגמה היא לפרוץ גבולות • שחר בר דוד, מנכ"ל שרוטונים: "בעידן של אינספור ערוצי מידע נדרש מהמפרסם לעניין את הקהל והדרך לעשות זאת היא באמצעות תוכן חדשני"

יובל ניסני 10.05.2021
סרטון של "שרוטונים" / צילום מסך

"שרוטונים" נכנסים לעולם המרצ'נדייז עם יומן לתלמיד

החברה, הנצפית ביותר ביוטיוב ישראל, שצברה כבר יותר מ-200 מיליון צפיות, תוסיף ליומן אפליקציה שישודרו בה סרטוני תלת-ממד ופרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 04.08.2016