חברת הכבלים HOT, איבדה במהלך חודש יולי כ-3,000 מנויים, לעומת גיוס של מספר דומה של מנויים בחודש זה על ידי המתחרה, YES. כך נודע ל"גלובס". ב-HOT לא הכחישו את הנתון, אולם מ-YES נמסר בתגובה, כי החברה אינה נוהגת להגיב על נתוני גיוס לקוחות.
מספר המנויים של HOT עומד כיום על כ-930 אלף. לעומת זאת, מספר המנויים של חברת YES, כפי שדווח לאחרונה, עומד על כחצי מיליון מינויים. בסך הכל, לטלוויזיה הרב ערוצית בישראל למעלה מ-1.4 מליון לקוחות.
למרות איבוד המינויים, מפנים ב-HOT משאבים רבים לגיוס לקוחות לשירותי ה-VOD (שידור לפי דרישה). מספר הלקוחות שהצטרפו לשירות מאז השקתו לפני מספר חודשים, עומד על למעלה מ-100 אלף, ומספר ההזמנות של תכנים שנעשים על ידי אלה שהתחברו לשירות, עומד על מאות אלפי הזמנות ביום.
בנוסף, מספר לקוחות האינטרנט המהיר של HOT עומד כיום על למעלה מ-380 אלף, המתווספים לכמה עשרות אלפי מנויים טלפוניה, שירות שהושק גם הוא על ידי HOT לפני חודשים ספורים.
לאחרונה השיקה HOT את שירותי ה-PVR (ממיר מקליט) שלה, תחת השם HOT מג'יק. המחיר אותו גובה HOT עבור הממיר עומד על כ-2,375 שקל, זאת לעומת מחיר של 2,500 שקל אותו גבתה YES עבור ממיר ה-YES MAX המתחרה, שהושק על ידה לפני כ-7 חודשים.
על פי הערכות, מספר המנויים שרכשו את מכשיר ה-YES MAX עומד על כ-5,000-3,000 בלבד. המספר הנמוך של רוכשי הממיר המקליט, כמו גם ההשקה של HOT מג'יק, הם ככל הנראה הסיבות למבצע בו יצאה השבוע YES, המאפשר ללקוחות התנסות למשך חודשיים במכשיר, ולאחר מכן לרכוש אותו תמורת 1690 שקל בלבד.
ב-YES לא מעוניינים להתייחס למספר הלקוחות שרכשו עד כה את מכשירי, אולם מדווחים על הצטרפותם של מאות לקוחות מידי חודש ועל עמידה ביעדים שהוגדרו על ידי החברה, לפיהם, בתוך שנה וחצי מהשקת הממיר ירכשו את השירות כ-7% מכלל לקוחותיה, הערכות שהתבססו על הנעשה בארה"ב ובבריטניה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.