בזק בינלאומי יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הכותרת "מצוינות בשירות". מטרת מסע הפרסום לציין את זכייתה במקום הראשון בפרס מצוינות בשירות של המי"ל בדצמבר האחרון בקטגוריית "תמיכה ושירות לאורך זמן".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הופק בעלות של כ-2 מיליון שקל ויעלה בטלוויזיה למשך שבועיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.