בזק בינלאומי מעלה קמפיין תחת הכותרת מצוינות בשירות

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הופק בעלות של כ-2 מיליון שקל ויעלה בטלוויזיה למשך שבועיים

בזק בינלאומי יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הכותרת "מצוינות בשירות". מטרת מסע הפרסום לציין את זכייתה במקום הראשון בפרס מצוינות בשירות של המי"ל בדצמבר האחרון בקטגוריית "תמיכה ושירות לאורך זמן".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הופק בעלות של כ-2 מיליון שקל ויעלה בטלוויזיה למשך שבועיים.