HOT תנסה להאיץ את ההצטרפות לשירות הטלפוניה שלה בקמפיין ראשון

במקביל, משיקה חבילה חדשה הכוללת 2,000 דקות שיחה לרשת HOT או לבזק ב-49.7 שקל לחודש - מחיר דמי השימוש הקבועים של בזק

חברת HOT מקווה להאיץ את קצב הצטרפות הלקוחות לשירות הטלפוניה שלה בקמפיין פרסומי ראשון לשירות, מאז שהושק בסוף 2004.

במקביל, HOT משיקה חבילה חדשה למצטרפים, הכוללת 2,000 דקות שיחה לרשת HOT או לבזק ב-49.7 שקל לחודש - מחיר דמי השימוש הקבועים של בזק.

לרוב המנויים, מדובר בכמות כמעט בלתי-מוגבלת של דקות שיחה.

בנוסף, לקוח HOT יצטרך לשלם תשלום חד-פעמי להתקנת קו. בשלב הבא מתכננת HOT להציע חבילות משולבות של טלפוניה עם טלוויזיה ואינטרנט, דבר שלא מתבצע כרגע, ככל הנראה עקב קשיים במערכת הבילינג שלה.

עד כה הצטרפו 85 אלף לקוחות לשירות. לדברי סמנכ"ל השיווק, יוסי לובטון, "שיעור ההצטרפות הגבוה לשירות הטלפון הפנים-ארצי, עוד טרם תחילת הקמפיין, הוא הצלחה, והפתיע אף אותנו".

HOT מתכוונת לגייס 400 אלף מנויים עד 2010: 65 אלף מנויים ב-2006; שנת שיא ב-2007, עם 90 אלף איש; ובהמשך התייצבות על 50 אלף בשנה.

רישיון HOT הינו רישיון כללי, המחייב אותה לספק שירות בפריסה ארצית ולכל דורש, שלוש שנים מקבלת הרישיון. זאת, בניגוד לרשיונות הייחודיים שקיבלו ויקבלו קווי זהב, סלקום וגלובקול.

הקמת מערכת טלפוניה היתה והיא עדיין מבצע מורכב, עקב חדשנותו, והתבססותו על תשתית עצמאית בשליטה מלאה של HOT. יש בו ציוד של מגוון חברות, ישראליות וזרות.

עד כה השקיעה HOT רבע מיליארד שקל. בכוונתה להשקיע 650 מיליון שקל בתשתית לטלפוניה עד 2010, ועוד 120 מיליון שקל למודמים בבתי הלקוחות.