ישראייר תפעיל את טיסתה הסדירה הראשונה לניו- יורק ב-1 במאי 2006. בניגוד לתוכנית הראשונית של החברה, ההצטיידות במטוס רחב גוף על קו זה תדחה לראשית 2007. הסיבה לדחייה היא מו"מ מקביל שמנהלת ישראייר עם יצרניות המטוסים, איירבוס ובואינג, מתוך מטרה לחתום על עסקה כוללת להצטיידות במטוסים.
לדברי מנכ"ל ישראייר, סבינה בירן, אחידות צי המטוסים מהווה מרכיב עלות משמעותי בעלויות האחזקה ובהכשרות צוותי האוויר, ולכן חשוב לבחור ספק מטוסים אחד. הכוונה היא להצטייד במטוס רחב גוף על הקו לניו יורק ובמטוסים צרי גוף על הקו לאירופה. בירן ציינה, שבכוונת החברה לדרוש מעמד של מוביל נקוב על קוים נוספים לאירופה.
עוד אמרה בירן, שכהמשך למדיניות החברה עד כה, החברה לא תטוס בשישי ובשבת, תוך התחשבות בנוסעיה הדתיים, המהווים 25% מהנוסעים על קו זה.
עוד הודיעה ישראייר, שהיא מנהלת מו"מ מתקדם עם חברת תעופה אמריקאית גדולה, לגבי אפשרות שיתוף פעולה בקו ת"א-ניו-יורק ובטיסות המשך בארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.