נטוויז'ן
מדווחת היום (א') כי הכנסותיה ברבעון הראשון גדלו ב-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-92 מיליון שקל. הרווח הרבעוני הנקי זינק ל-8.3 מיליון שקל, זאת בהשוואה לרווח של כ-700 אלף שקל ברבעון הראשון ב-2005.
הרווח מפעולות הקישוריות (לאינטרנט) גדל ברבעון בכ-9% ל-12.9 מיליון שקל, ההפסד מפעולות בתחום הטלפוניה קטן ב-81% ל-1.1 מיליון שקל.
כמו כן דיווחה החברה כי צירפה כ-11,000 לקוחות חדשים לשירותי האינטרנט המהיר, וכי מספר לקוחותיה המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר עמד בסוף מארס השנה על כ-283,000 לקוחות; כמו כן דיווחה החברה כי סך הכל לחברה כ-433 אלף לקוחות המקבלים שירותי קישוריות לאינטרנט.
בנטוויז'ן מעריכים כי החברה מחזיקה בנתח שוק של כ-25% בשוק אספקת האינטרנט למגזר הפרטי וללקוחות העסקיים.
"נטוויז'ן ממשיכה להציג צמיחה מתמדת בכל תחומי פעילותה ולשמור על מעמדה כחברה מובילה בשוק הישראלי ובראש ובראשונה בתחום הקישוריות, הן במגזר הפרטי, והן המגזר העסקי, במסגרתו גייסה עוד כ-800 בתי עסק כלקוחות החברה", אמרה רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.