קמיניץ מבצע רה-ארגון ב-HOT; מנהל חטיבת הלקוחות עמית לוין פורש

עוד פורשים: נורית נחמן, סמנכ"ל שירות הלקוחות, וישראל אקשטיין, סמנכ"ל התפעול * חטיבת הלקוחות וחטיבת הטכנולוגיה יפוצלו

כחודש וחצי בלבד לאחר כניסתו לתפקיד, דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT, מבצע שינוי ארגוני עמוק מאד במבנה הארגוני של החברה, ובתוך כך פורשים מספר בכירים בחברה. הפורש הבכיר ביותר הוא עמית לוין, מנהל חטיבת הלקוחות של HOT, ולשעבר מנכ"ל מתב ומנהל השיווק של החברה. על-פי הודעת HOT, לוין הודיע על רצונו לסיים את תפקידו בחברה, אך הוא ימשיך במהלך החודשים לפעול בחברה.

השינוי יכול להיות מוגדר כמהפכה, שבאה לשנות לחלוטין את הדרך בה החברה התנהלה עד כה. עיקר השינוי יבוא לידי ביטוי בפיצול חטיבת הלקוחות לשתי יחידות עסקיות נפרדות המדווחות ישירות למנכ"ל החברה - חטיבת קשרי לקוחות וחטיבת התפעול.

בנוסף, חטיבת הטכנולוגיה תפוצל לשתי חטיבות - חטיבת ההנדסה וחטיבת מערכות מידע, המדווחות אף הן ישירות למנכ"ל. בחברה מקווים כי המבנה החדש יאפשר להם לשפר את רמת השירות, שהיום נחשבת ללא טובה, והיא אחד החסרונות הגדולים ביות של הכבלים.

קמיניץ מסר, כי "רה-הארגון בחברה יסייע לנו להעצים את הקשר עם הלקוח, להעניק לו שירות איכותי וברמה הגבוהה ביותר, ובכך לרכוש את נאמנותו לטווח הארוך".

פורשת נוספת היא נורית נחמן, סמנכ"ל שירות הלקוחות, וישראל אקשטיין, סמנכ"ל התפעול. שלומי אשכנזי, מי ששימש עד היום כסמנכ"ל מכירות של החברה, ימונה לסמנכ"ל קשרי הלקוחות. את אשכנזי יחליף בראש חטיבת המכירות דניאל ספיר. ספיר, שעבר קודם בסלקום ובברק, היה בחודשיים האחרונים סמנכ"ל השיווק של טליט, אולם עזב את התפקיד לטובת HOT, כשיש לו היכרות קודמת עם קמיניץ מברק.

זיו גילה, שעבד בעבר במתב, ימונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול, וידווח ישירות למנכ"ל.

בראש חטיבת מערכות המידע ימשיך לעמוד איציק נמרודי, שיישם את אחד הפרויקטים החשובים ביותר ל-HOT - איחוד מערכות הבילינג של חברות הכבלים.

מידד כץ, שבעברו שימש כסמנכ"ל ההנדסה של מתב, ימונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת ההנדסה של HOT.

עוד מסר קמיניץ, כי "ההחלטה על פיצול חטיבת הטכנולוגיות - לחטיבת הנדסה ולחטיבת מערכות מידע - נובעת מהאתגרים הטכנולוגיים העצומים העומדים בפני HOT בשנים הקרובות. לאור השינויים ההולכים ומתרקמים בתחום התקשורת ויצירתם של גופים גדולים, על החברה לאחד כוחות ולספק פתרונות תקשורת איכותיים וכוללים.

" איחוד מערכות הבילינג, איחוד מוקדי השידור, מעבר לשיטת הצפנה אחת, שיפור והרחבת יכולות רשת הטלפוניה ומן העבר השני, עמידה בראש החנית הטכנולוגית עם התפתחות עולם ה IPTV והכניסה לתחום השידורים ב-HD - מעמידים אתגרים אדירים בפנינו.

"החל משלב זה חובת ההוכחה תהיה שלנו, ועלינו להוכיח ולהצדיק שלאחר פתרון הבעיות הרגולטוריות והפיננסיות - אכן ביכולת החברה לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר, את המוצר המוביל והמתקדם ביותר".