חברת הכבלים HOT מעלה קמפיין לקידום שירותי הטלפון הפנים ארצי של החברה, תחת המסר: "מתחברים לרשת HOT ומדברים ב-0 אגורות לדקה".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, יעלה בטלוויזיה (ערוץ 2), בעיתונות הכתובה, באינטרנט ובשילוט חוצות, בהשקעה של 3 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.