חברת הכבלים
HOT 
שכרה לאחרונה את שירותיהן של שתי חברות ייעוץ בניסיון לשפר את השירות הלקוי של החברה. הייעוץ החיצוני מצטרף למהלך הכולל גם גידול של 500 עובדים בשירות הלקוחות.
ד"ר גלעד ארנון, יועץ ארגוני ופסיכולוג העוסק בחוויית הלקוח, יעסוק בגיבוש תפיסת השירות ב-HOT וידריך מנהלים בכירים בחטיבת הלקוחות. ארנון היה שותף, בין היתר, לגיבוש תפיסת השירות והמתודולוגיה של חברת פרטנר בשש השנים האחרונות.
במקביל שכרה HOT את שירותיה של חברת פרונט-ליין המתמחה בתכנון, הקמה, שיפור וניהול של מערכי קשרי הלקוחות. החברה תלווה את ההערכות מחדש בכל המוקדים והמרחבים בחטיבת קשרי הלקוחות של HOT.
דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT, מאמין שהצעדים האחרונים יצליחו לשנות את איכות שירות הלקוחות של החברה: "עם כניסתי לתפקיד הצהרתי על כוונתי להשקיע את מרצי לשיפור השירות שמעניקה HOT ללקוחותיה. בחודשים האחרונים בוצעו בחברה צעדים רבים שמטרתם להשיג את המטרה. תהליך שיפור תפיסת השירות והטמעתה בחברה הינו מורכב, אולם אנו מחויבים לתהליך זה ואין לי ספק כי מהפכת השירות תושלם במהרה ובהצלחה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.