Smile אינטרנט זהב
מעלה קמפיין במטרה לבסס את שירותי החברה ואת המחירים שהיא מציעה כמשתלמים ביותר.
הקמפיין, תחת הכותרת "יתרון ברור במחיר", מציע ללקוחות כל ספקיות האינטרנט להצטרף לאינטרנט המהיר של החברה במהירויות גלישה של 2 ו-2.5 מגה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, יעלה בטלוויזיה, ברדיו ובאתרי אינטרנט מובילים בהשקעה של כמיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.