חברת הכבלים HOT
החלה בשלב שיווקי-אסטרטגי חדש להחדרה משמעותית יותר של ה-"Triple Play", שירותי טלוויזיה רב ערוצית, תשתית אינטרנט וטלפוניה פנים ארצית בחבילה אחת, תוך מתן דגש לחיבור מנויים קיימים.
מטרת המהלך החדש ליצור עבור הלקוח את החיבור הטבעי בין שלושת השירותים, כשהחיבור, יאפשר להם חיסכון משמעותי בהוצאות המשפחתיות על שירותי תקשורת.
מהלך זה גובה במחקר שקיימה החברה, בו ציינו 69% מהנשאלים כי הם מעוניינים בחבילות "Triple Play" כדי לקבל הנחה בחשבון החודשי, 32% ציינו את היתרון במספר טלפון אחד לשירות לקוחות ו-28% ציינו את ריכוז השירותים אצל ספק אחד.
ל-HOT יש נכון להיום כ-530 אלף מנויים לתשתית הפס הרחב ומעל ל-200 אלף מנויי טלפון. HOT היא היחידה המשווקת את חבילות ה-"Triple Play". חבילות אלו נמכרות במחיר של החל מ- 249 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.