חברת הטלוויזיה בכבלים HOT
דיווחה הבוקר (א') על תוצאותיה ברבעון הראשון של שנת 2007. נכון לסוף הרבעון מספר מנויי הטלוויזיה של החברה עומד על כ-926 אלף; כ-221 אלף קווי טלפוניה וכ-552 אלף מנויי אינטרנט המהיר בפס רחב.
מבחינת התוצאות הכספיות, הכנסות החברה ברבעון הראשון גדלו 12% והסתכמו ב-637 מיליון שקל. החברה מסבירה העלייה במכירותיה בעלייה במספר המנויים לשירותי הטלפוניה, וכן מגידול בהכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה שהושג ברובו מעלייה בשימוש המנויים בשירות ה-VOD.
מבחינת צד ההוצאות, הסעיף התפעולי, בנטרול הוצאות פחת, הסתכם ב-355 מיליון שקל בהשוואה ל-374 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הירידה בהוצאה התפעולית מוסברת מירידה בעלויות התוכן ברבעון הנובעת מצמצום עלויות ודחיית שידור הפקות מקור לרבעונים הבאים.
הרווח הגולמי של החברה צמח 71% והסתכם ב-149 מיליון שקל לעומת 87 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הוצאות מכירה ושיווק של החברה ברבעון הראשון של 2007 הסתכמו ב-42 מיליון שקל בהשוואה ל-48 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ12.5%. הירידה מוסברת בהקטנת הוצאות הפרסום.
בסעיף הוצאת ההנהלה והכלליות נרשמה עלייה של 6 מיליון שקל ל-34 מיליון שקל. העלייה בשיעור של 21% נובעת בעיקר העלויות האופציות וחילופי מנהלים.
בשורת הסיכום התפעולי מציגה הוט רווח של 66 מיליון שקל וזאת בהשוואה להפסד של 9 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח התפעולי בניכוי הוצאות פחת והפחתות, EBITDA, עלה 78% והסתכם ברבעון הראשון 202 מיליון שקל - זאת בהשוואה לרווח של 113 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2006.
הוצאות המימון ברבעון ראשון של 2007 ירדו 55% והסתכמו ב-45 מיליון שקל בהשוואה ל-99 מיליון שקל בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה, מציגה החברה רווח נקי לראשונה מזה 7 שנים, כאשר בסיכום הרוויחה החברה 23 מיליון שקל. זאת בהשוואה להפסד של כ-109 מיליון שקל שנרשם ברבעון המקביל של שנת 2006 שהסתיימה כולה בהפסד של 289 מיליון שקל.
עוד עולה מהדוחות כי ה-ARPU, ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח טלוויזיה, צמח ב- 5% ביחס לרבעון מקביל אשתקד ועומד על 182 שקל לחודש.
דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT אמר: "אנחנו רואים בדוחות הטובים את המשך המגמה החיובית ואת ראשית הדרך להפיכתה של HOT לשחקן משמעותי בשוק התקשורת המספקת פתרונות כוללים של טלוויזיה, טלפון ואינטרנט".
ישראל (איזיה) צ'צ'יק, יו"ר HOT: "מיזוג חברות הכבלים וההנהלה החדשה העלו את HOT למסלול הנכון - הממצב אותה כחברת הטלקום השנייה בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.