נטוויז'ן מתחייבת לספק מענה טלפוני תוך 24 שניות - 24 שעות ביממה

זאת לאחר שמתחרתה הגדולה, בזק בינלאומי, יצאה לאחרונה ביוזמה שבמרכזה התחייבות לזיכוי כספי של לקוחות האינטרנט במקרה של תקלה ממושכת * שתי החברות צפויות להיתקל בקשיים במעבר בין הבטחות יחצ"ניות למציאות יומיומית

מתחמם המאבק בין ספקיות האינטרנט על נושא שירות הלקוחות. ל"גלובס" נודע כי נטוויז'ן מרחיבה את זמינות מערך שירות הלקוחות שלה ל-24 שעות ביממה, ומתחייבת לספק בכל שעה מענה טלפוני תוך 24 שניות לכל היותר.

במסגרת שדרוג אתר האינטרנט שלה, מפרסמת החברה את מספרי הטלפון במשרד ואת הדואר האלקטרוני האישי של מנהלי השירות ושל האחראי על פניות הציבור.

מהלכים אלה של נטוויז'ן אינם מתבצעים בחלל ריק. גם בזק בינ"ל העמידה לאחרונה את נושא השירות במוקד הקמפיין שלה, לאחר שפרסמה אמנת שירות ובה בין השאר התחייבות לזכות את הלקוחות במקרה של תקלה ממושכת, והתחייבות לעדכן אותם באמצעות SMS חינם על תקלה מערכתית.

במדד השירות של "גלובס", שבדק בינואר האחרון את שביעות הרצון של הגולשים מספקיות האינטרנט, חלקו נטוויז'ן ובזק בינלאומי את המקום הראשון. כעת, לאחר שיידמו הדי הקמפיינים, כל שנותר יהיה לבדוק בזמן אמת האם באמת ניענה בתוך שניות, איזה מענה נקבל כשנתקשר למנהלי השירות של נטוויז'ן והאם באמת נזוכה ע"י בזק בינלאומי במקרים של תקלות.