מתחמם המאבק בין ספקיות האינטרנט על נושא שירות הלקוחות. ל"גלובס" נודע כי נטוויז'ן מרחיבה את זמינות מערך שירות הלקוחות שלה ל-24 שעות ביממה, ומתחייבת לספק בכל שעה מענה טלפוני תוך 24 שניות לכל היותר.
במסגרת שדרוג אתר האינטרנט שלה, מפרסמת החברה את מספרי הטלפון במשרד ואת הדואר האלקטרוני האישי של מנהלי השירות ושל האחראי על פניות הציבור.
מהלכים אלה של נטוויז'ן אינם מתבצעים בחלל ריק. גם בזק בינ"ל העמידה לאחרונה את נושא השירות במוקד הקמפיין שלה, לאחר שפרסמה אמנת שירות ובה בין השאר התחייבות לזכות את הלקוחות במקרה של תקלה ממושכת, והתחייבות לעדכן אותם באמצעות SMS חינם על תקלה מערכתית.
במדד השירות של "גלובס", שבדק בינואר האחרון את שביעות הרצון של הגולשים מספקיות האינטרנט, חלקו נטוויז'ן ובזק בינלאומי את המקום הראשון. כעת, לאחר שיידמו הדי הקמפיינים, כל שנותר יהיה לבדוק בזמן אמת האם באמת ניענה בתוך שניות, איזה מענה נקבל כשנתקשר למנהלי השירות של נטוויז'ן והאם באמת נזוכה ע"י בזק בינלאומי במקרים של תקלות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.