התנהלות הרגולציה, התחרות בשוק ותוכנית ניידות המספרים של משרד התקשורת היו הנושאים המרכזיים בפאנל הסלולר של ועידת התקשורת והאינטרנט של "גלובס".
סמנכ"ל השיווק של בזק
, רן גוראון, התייחס לתחרות על שוק השיחות הקוויות בין בזק ל-HOT
. "אני רוצה לספר לכם על נתחי השוק האמיתיים שישנם. HOT הגיעה ל-15% מדקות השיחה ול-15% ממשקי הבית. אני חושב שהרגולציה, שמונעת מאיתנו לספק שירותים בגלל המונופול, צריכה לפתוח עיניים".
הדיון, כאמור, עסק גם בתוכנית ניידות המספרים שאמורה להיכנס לתוקף בדצמבר הקרוב. לדעת רוב המשתתפים לא תשנה לגמרי את התחרות בענף. לדברי גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "הציבור לא כל כך צמא לניידות המספרים. כשמסתכלים על המצב בעולם, דרמה גדולה לא קרתה, למעט במספר חודשים מצומצם. הסיבה היא שהחשיבות של המספר קצת יורדת. אני מבטיח לכם שבסופו של דבר לא יהיה כזה שינוי בנתחי השוק". לטענת מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, "הפשלה של ניידות המספרים היא שאין ניידות בין הנייח לנייד. בארה"ב זה קיים, אז למה לא פה? לרגולטור פתרונים".
נציגי החברות הסלולריות שהשתתפו בדיון הגדירו את השוק בארץ כתחרותי. לדברי אבנר, שוק הסלולר בארץ תחרותי באופן מובהק. "רמת השירות בישראל היא אחת הטובות כאן. אם מישהו מגיע למרכז שירות הוא יצא עם תיקון על המקום, במקום אחר בעולם זה יכול לקחת שבועות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.