חברת
HOT 
מאחדת מערכות: חברת הכבלים בחרה ב-Avaya ישראל ליישום פתרון מערכת ה-Contact Center (מוקד שירות הלקוחות) שלה. את ההטעמה והליך האינטגרציה תבצע חברת ITNavigator. יישום הפרויקט מוערך בכ-3 מיליון דולר שיתפרסו על פני תקופה של כ-5 שנים.
לדברי החברה, פרויקט ה-Contact Center מהווה מהלך אסטרטגי ומורכב וכולל אינטגרציה של מספר מערכות מחשוב שונות בהן השתמשו שלושת חברות הכבלים טרם מיזוגן. כחלק מהפרויקט יוכשרו כל נציגי השירות של HOT ויותאמו כ-2,000 עמדות עבודה למערכת החדשה. הטמעת המערכת ויישומה תבוצע בשלבים ותימשך כשנתיים, במהלכם יוחלפו מערכות הטלפוניה וה-IVR הקיימות. השדרוג יתבצע גם בכל המערכות של HOT - אינטרנט, כבלים וטלפוניה.
מוקד השירות שיהיה מושתת על המערכת החדשה יכלול כ-2,000 נציגי שירות ומכירות במספר אתרים ברחבי הארץ אשר יעבדו על מערכת לוגית אחת מבוססת IP, שתאפשר בין היתר יישום פתרונות מולטימדיה כגון Call Me, צ'אטים וכדומה.
חברת Avaya משרתת היום למעלה ממיליון עסקים בעולם, כולל 90% מחברות הפורצ'ן 500 ומוכרת להם פתרונות של טלפוניית IP ומרכזי שירות לקוחות. בשבועות הקרובים אמורים להסתיים עסקת רכישת החברה על ידי ECI טלקום תמורת 8.2 מיליארד דולר במזומן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.