בזק בינלאומי משקיעה 3 מיליון ש' בקמפיין לאינטרנט מהיר

הקמפיין, באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי, כולל טלוויזיה, שילוט חוצות ושילוט אלקטרוני ומציג את דמות התוכי בקמפיין כ"מאסטר של האינטרנט"

בזק בינלאומי מעלה היום (א') קמפיין תדמיתי חדש, שנועד לבסס את מעמדה של החברה באינטרנט המהיר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה למשך שבועיים בטלוויזיה (ערוצים 2 ,10 ו-24), בשילוט חוצות ובשילוט אלקטרוני, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.

הקמפיין חושף שפה תקשורתית חדשה בה זוכה התוכי, דמות האנימציה המלווה את המותג, למעמד של "מאסטר של האינטרנט".