בזק בינלאומי מעלה היום (א') קמפיין תדמיתי חדש, שנועד לבסס את מעמדה של החברה באינטרנט המהיר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה למשך שבועיים בטלוויזיה (ערוצים 2 ,10 ו-24), בשילוט חוצות ובשילוט אלקטרוני, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
הקמפיין חושף שפה תקשורתית חדשה בה זוכה התוכי, דמות האנימציה המלווה את המותג, למעמד של "מאסטר של האינטרנט".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.