חברת התקשורת הממוזגת נטוויז'ן-ברק
מבית אי.די.בי
מדווחת היום (ב') על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2007. בשורה התחתונה, ובניכוי הוצאות חד פעמיות של 19 מיליון שקל, רשמה החברה רווח נקי של 1.7 מיליון שקל, בהשוואה ל-6.7 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2006.
בהוצאות החד-פעמיות נכללו 9.2 מיליון שקל בגין רה-ארגון, 4.3 מיליון שקל של הפחתות בגין קווי תקשורת, 3.4 מיליון שקל ממחיקת מלאים ורכוש קבוע בגלובקול והוצאות נוספות.
הכנסות החברה עלו ב-3% והסתכמו בכ-309 מיליון שקל. הכנסות החברה מפעילות ליבה (קישוריות אינטרנט, טלפוניה ושירותי תקשורת מנוהלים), ללא פעילות נענע ונטווייז, צמחו בכ-5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. צמיחה זו מוסברת בגידול במספר הלקוחות, במכירת מוצרים משלימים ובצמיחה בנתח שוק הטלפוניה. יצוין כי נתוני השנה שעברה הוצגו מחדש בעקבות המיזוג, שהתבצע בתחילת השנה.
תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השלישי ב-51.9 מיליון שקל, לעומת כ-20.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.
ריצ'ארד הנטר, משנה למנכ"ל החברה, אמר ל"גלובס" כי בחברה מרוצים מאד משיעור הצמיחה בפעילות הליבה ומתזרים המזומנים. לדבריו, מהשוואה לדוח משרד התקשורת עולה כי פעילות החברה בתחום הקישוריות ובתחום השיחות לחו"ל גבוה מהממוצע בענף. "אנחנו מקווים כי עד סוף השנה יהיו רוב ההוצאות בגין המיזוג מאחורינו" אמר הנטר. בשנה הבאה, הוסיף, ניתן יהיה לראות את תוצאות המיזוג ואת הערך המוסף שלו לחברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.