חברות הכבלים חצו את קו ה- 100,000 לקוחות באינטרנט המהיר

על פי הודעת חברות הכבלים, מספר זה מביא אותן לנתח שוק של 33%, מה שעומד בסתירה לנתונים אותה מפרסמת בזק

חברות הכבלים חצו את קו ה- 100,000 לקוחות בשירות האינטרנט המהיר, שנה לאחר ההשקה הראשונה בחברת ערוצי זהב. במאי השיקה מת"ב את השירות וביוני השיקה אותו תבל.

על פי הודעת חברות הכבלים, מספר זה מביא אותן לנתח שוק של 33%, מה שעומד בסתירה לנתונים אותה מפרסמת בזק. בתגובה מבזק נמסר, שמספר לקוחות האינטרנט המהיר של החברה היום הגיע לכ-250 אלף, מה שמעמיד את נתח השוק של הכבלים על כ-29%.

אורי אלון, סמנכ"ל שיווק ומכירות בערוצי זהב, טען, כי "בפחות משנה גייסנו בחברות הכבלים 100 אלף לקוחות שמהווים 33% מנתח השוק של האינטרנט רחב הפס בישראל. בניגוד לכל התחזיות, הצלחנו לגייס לשרות האינטרנט המהיר בכבלים פי שניים וחצי לקוחות בשנה הראשונה מאשר גויסו לשרות ה- ADSL של בזק בשנה הראשונה". הוא הוסיף: "על פי קצב גיוס הלקוחות היום, העומד על למעלה מ- 10,000 לקוחות חדשים מדי חודש, אני מאמין כי גם בשנה הבאה נחזור על ההישג המדהים".

נתוני חברות הכבלים מראים כי כ-85% מגולשי האינטרנט המהיר בטכנולוגיית הכבלים גולשים בחבילת 750 קסל"ש, המוגדרת כמוצר הדגל של החברה; כ- 10% גולשים בחבילת 256 קסל"ש וקצת פחות מ-5% ב-1.5 מגה. לא התקבלה תגובה מבזק.