נטוויז'ן וקבוצת מסע אחר חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו משיקות השתיים שרות מגזין אינטרנטי, לאנשים שאוהבים לטייל בארץ ובעולם. המגזין שיגיע לקוראיו פעם בשבוע במייל, הינו פרי יוזמה של שתי החברות ויימכר בשלב הראשון רק ע"י נטוויז'ן.
ב"מסע אחר מייל", ניתן יהיה למצוא כתבות מקוריות שלא הופיעו במגזין, וצילומים שנכתבו וצולמו על ידי משלחות מסע בעולם כולו, וכן מידע מעודכן על יעדי תיירות, אירועים ופסטיבלים, טיולים מומלצים לסופי שבוע בארץ ובעולם, דילים לאותו שבוע, מדור חדשות ועוד.
עניין מיוחד במגזין המקוון יהווה קישור לספריית המידע של קבוצת מסע אחר בה ניתן יהיה למצוא ידע שימושי, מעודכן ורחב היקף, על יעדים מגוונים ברחבי העולם. בספרייה ייחודית זו ניתן יהיה למצוא בין היתר אינפורמציה פרקטית על אתרי תיירות, מפות, מסלולים, מוזיאונים ואטרקציות אחרות, כמו גם כתבות וידיעות רלוונטיות שהתפרסמו במגאזין באותו עניין.
לדברי מר גיל אל עמי המו"ל של המגזין, "מדובר במוצר דינאמי שנולד מתוך רצון בציבור לקבל מידע זמין ונוח בדואר אלקטרוני, על בסיס שבועי, בנושא תיירות וטיולים. המגזין המקוון הכתוב בלשון האינטרנט, נשען על הידע, המקצוענות והניסיון שנצבר במערכת מגזין מסע אחר במשך השנים".
לדברי יעל זכריה, מנהלת התוכן של נטוויז'ן: "אנו יודעים כי תחום התיירות והטיולים בארץ ובעולם מעניין את לקוחותינו, לכן פנינו לקבוצת מסע אחר, שהוציאו מגזין מקוון בעל תכנים מקוריים".
בנוסף, יושק בקרוב ב"מסע אחר מייל" מועדון לקוחות בלעדי של אודיסיאה. מועדון הלקוחות יעסוק בנושא תיירות וטיולים, ויוצעו בו הצעות והטבות מוזלות מיוחדות כגון: סדנאות צילום, ידיעת הארץ וכד'.
את המגזין המקוון ניתן לרכוש בעבור 19.90 שקל לחודש. החודש יוענק המגזיק בחינם, במסגרת מבצע היכרות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.