נטוויז'ן מעלה קמפיין אינטרנט מהיר חדש תחת הסיסמא " לא מרוצים לא משלמים". הקמפיין, מבית היוצר של מקאן אריקסון, יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו- 24 בעיתונות ובאינטרנט, בהיקף מדווח של 500,000 שקל. הקמפיין מציע ללקוחות חדשים של כל החברות להתחבר לאינטרנט המהיר של נטוויז'ן בכל המהירויות ולקבל את כספם חזרה אם לא יהיו מרוצים.
הקמפיין מבוסס על סקר שביעות רצון שנערך ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המבחן של המדינה בינואר 2004, בו זכתה נטוויז'ן במקום הראשון מבין כל ספקיות האינטרנט בשביעות רצון לקוחות. זוהי למעשה הפעם השנייה ברציפות בה מוצא סקר גיאוקרטוגרפיה כי לקוחות נטוויז'ן הם המרוצים ביותר.
תוקף המבצע עד ה- 1.7.04.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.