IBM זכתה במכרז להקמת מוקד שירות לקוחות בקווי זהב

היקף החוזה: כ-10 מיליון שקל * גברה על מטריקס, נס טכנולוגיות ונורטל

חטיבת השירותים של IBM ישראל (IGS) זכתה במכרז להקמת מוקד שירות לקוחות חדש בחברת קווי זהב 012, בהיקף של 10 מיליון שקל כולל חומרה. ל"גלובס" נודע כי IBM גברה במכרז על החברות נס טכנולוגיות, מטריקס ונורטל.

מדובר במוקד חדש שיוקם בראשון לציון ויחליף את המוקד הנוכחי של החברה, הממוקם בפתח תקווה. ההתקנה שתבצע IBM כוללת מרכזיה מתוצרת חברת אוויה, תוכנת טלפון-מחשב של ג'נסיס, מערכת הקלטה של ורינט ומערכות קוליות של IBM.

החומרה במוקד החדש תכלול שרתי יוניקס של IBM, שרתי איקס-סירייס ושרת להב (Blade). זכייה זו מצטרפת לכמה פרויקטים להקמת מוקדי שירות שביצעה לאחרונה IBM ישראל, בהם מרכז השירות של בנק הפועלים ובנק לאומי וכן בביטוח הלאומי.