נטוויז'ן מעלה מחר (יום ג'), קמפיין חדש. הקמפיין בהיקף תקציבי של למעלה מ- 2 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות ועוד.
הקמפיין תחת הסיסמא "נטוויז'ן. בשבילכם." מתמקד באיכות השרות. במסגרת הקמפיין יעלו 3 סרטונים בתחום האינטרנט המהיר, השרות והתמיכה שנטוויז'ן מציעה לכלל לקוחותיה. הקמפיין מציג תמונות פשוטות הלקוחות מחיי היום-יום ומדגישות בצורה קומית את מחויבותם של נותני השרות, עובדי נטוויז'ן, ללקוחותיהם.
לדברי יואב פרידור, סמנכ"ל השיווק של נטוויז'ן, האסטרטגיה של נטוויז'ן מושתתת על שלושה עמודי תווך מרכזיים - שרות איכותי, מהירות גבוהה ומקצועיות התמיכה הטכנית:
בחצי השנה האחרונה השקענו כ-3 מיליון שקל ברענון מתודולוגיות השרות והטמעתן בקרב עובדי החברה.
ביססנו את הקמפיין על התחומים הנ"ל ומיקדנו אותו בלקוח ובנותן השרות, כפועל יוצא של אסטרטגית החברה, המגדילה את הנאמנות, המודעות ושביעות הרצון של לקוחותינו.
עוד הוסיף פרידור, כי רמות השרות הגבוהות המונהגות בנטוויז'ן מושתתות בין השאר על מענה אנושי לפניית הלקוח, ולכן באופן טבעי בחרנו לשים את נותן השרות בראש הקמפיין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.