בזק בינלאומי עולה בקמפיין טלוויזיה שילווה את מבצע "מדברים וגולשים" - חבילות באנדלינג, המשלבות שירותי אינטרנט ושיחות בינלאומיות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, יימשך כעשרה ימים ויכלול את הערוצים 2, 10 ו-24. היקף הקמפיין עומד על כמיליון וחצי שקל.
הקמפיין הכולל 2 סרטונים הומוריסטים, המשלבין בין דמות התוכי המזוהה עם פעילות האינטרנט של החברה לבין הקוד התלת הספרתי לחיוג לחו"ל - 014 של בזק בינלאומי.
סקרים והערכות שיווקיות שביצעה החברה, עולה כי החברה מחזיקה בתחום השיחות הבינלאומיות בנתח השוק הגבוה ביותר של 37%, ואילו בשוק האינטרנט המהיר היא מובילה עם 35%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.