בזק בינלאומי בקמפיין טלוויזיה חדש למבצע "מדברים וגולשים"

היקף הקמפיין שיימשך כ-10 ימים עומד על כמיליון וחצי שקל

בזק בינלאומי עולה בקמפיין טלוויזיה שילווה את מבצע "מדברים וגולשים" - חבילות באנדלינג, המשלבות שירותי אינטרנט ושיחות בינלאומיות.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, יימשך כעשרה ימים ויכלול את הערוצים 2, 10 ו-24. היקף הקמפיין עומד על כמיליון וחצי שקל.

הקמפיין הכולל 2 סרטונים הומוריסטים, המשלבין בין דמות התוכי המזוהה עם פעילות האינטרנט של החברה לבין הקוד התלת הספרתי לחיוג לחו"ל - 014 של בזק בינלאומי.

סקרים והערכות שיווקיות שביצעה החברה, עולה כי החברה מחזיקה בתחום השיחות הבינלאומיות בנתח השוק הגבוה ביותר של 37%, ואילו בשוק האינטרנט המהיר היא מובילה עם 35%.